تعمیر درب اتوماتیک

Wiki Article

فروش درب‌ اتوماتیک یکی از فعالیت‌هایی است که در بازار موجود است. این درب‌ها عموماً برای ورودی‌های خانه‌ها، ورودی‌های ساختمان‌ها، پارکینگ‌ها، فروشگاه‌ها، و انواع مکان‌های دیگر استفاده می‌شوند.

علاوه بر تیغه کرکره و موتور، کرکره برقی دارای متعلقات دیگری هم هست.

تفاوت درب های کرکره ای اتوماتیک با درب های معمولی برقی که در دو نوع ریلی و دو لنگه تا کنون استفاده می‌شده، حرکت درب به سمت بالا و پایین برای باز و بسته شدن می باشد. این نوع از درب ها دارای مزایایی نسبت به در های معمولی هستند از جمله ایجاد فضای کامل برای عبور خودرو به داخل پارکینگ و یا هر معبری می‌باشد؛ از دیگر مزایای این درب ها اشکال و رنگ های متنوع برای طراحی و سازگاری با شکل کلی ساختمان می باشد.

درب‌های اتوماتیک حیاط در انواع مختلفی تولید می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای، درب‌های اتوماتیک کشویی، درب‌های اتوماتیک لولایی و درب‌های اتوماتیک تلسکوپی اشاره کرد.

این کرکره ها تا حد زیادی در اتلاف دما صرفه جویی می نمایند و همچنین می توانند عایق صوتی نیز باشند. می توان از صفحاتی مانند توری برای جلوگیر از حشرات به داخل منازل استفاده کرد. به علاوه برخی از انواع کرکره را می توان طوری تنظیم نمود که در هنگام خالی بودن منزل، با فواصل معین کرکره باز و بسته شود و این تصاویر را برای ناظران خارجی ایجاد کند که ساختمان خالی نیست.

تا اینجای مقاله با انواع درب اتوماتیک و موارد استفاده از هر کدام و همچنین مزایای آن آشنا شدید. در این بخش تصمیم داریم معایب استفاده از این نوع درب‌ها را خدمت شما ارائه دهیم تا شما بتوانید با آگاهی کامل از همه جنبه‌های این نوع درب آن را تهیه کنید.

فروش فوق العاده

درب‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دو نوع درب هستند که از تکنولوژی‌های مختلف برای کنترل و حرکت آنها استفاده می‌کنند.

به دلیل اینکه نصب درب اتوماتیک نیاز به فضای کافی دارد، در مکان‌های کوچک قابل نصب نیست.

تمامی حقوق این وبسایت برای آلومین آنلاین محفوظ است./ طراحی و توسعه: مهران فرهادی

به طور کلی قیمت درب‌های اتوماتیک خانه از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان متغیر است.

درب‌های اتوماتیک لولایی در مقایسه با سایر انواع درب‌های اتوماتیک رجوع به مقاله بیمارستانی قیمت کمتری دارند.

یکی از تجهیزاتی که برای امنیت بیشتر کرکره و یا راهبند ها نیاز است حتما نصب شود چشمی است.

شکل این نوع موتور ها به این صورت است که یک موتور و گیربکس با فاصله کمی نسبت به لوله ای که تیغه کرکره بر روی آن قرار گرفته نصب می گردد.

Report this wiki page